Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Lustspiel, '' Η εμμένεια των αντικειμένων '' Art Athina 2014



μέλη των Lustspiel:  




Κλειώ Βάττη
Εύη Καραϊοσηφόγλου 
Δημήτρης Λάμπρου
Ελεάννα Μαρτίνου
Λαμπρινή Μάρκου
Βιργινία Μαστρογιαννάκη
Νατάσα Μπίζα
Μαργαρίτα Πέτροβα










Κλειώ Βάττη, Εύη Καραϊοσηφόγλου 







Δημήτρης Λάμπρου



Βιργινία Μαστρογιαννάκη


1η παρουσίαση της ομάδας Lustspiel, Art Athina 2014


Δεν αρκεί οπότε ν 'αντικρίζουμε τον κόσμο με αντικειμενικό τρόπο, διότι αυτή η αντικειμενικότητα είναι διττή: αν τη κοιτάξουμε από την πλευρά της συνήθειας, είναι συντηρητική. Η συντηρητική άποψη είναι στατική αφού γεννά μία συνήθεια που αναγκάζεται να μας κρύψει τα στοιχεία μεταμορφώσεων. Κάθε μεταμόρφωση είναι έκπληξη. Ποια στάση οπότε πρέπει να υιοθετήσουμε για να νιώσουμε τις εκπλήξεις του αντικειμενικού κόσμου? Μονο όταν αισθανθούμε ΟΛΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ αντικειμενικού κόσμ ου, μόνον όταν εμπνευσθεί, θα καταλάβει και θα αισθανθεί την τεράστια, την ωμή αντίφαση που αντιτάσσει επιθυμία και κοινωνικό χρέος. Έτσι ανάμεσα στους νόμους που υπάρχουν είτε αυτοί είναι κοινωνικοί, είτε νόμοι των ήχων και των χρωμάτων, η γνώση αυτών των νόμων είναι απαραίτητη σε όσους θέλουν να μεταβάλουν την ύλη, είτε αυτή είναι μάρμαρο, είτε είναι χρώμα, είτε η ίδια η κοινωνία


Ο «αντικειμενισμός» σε τελευταία ανάλυση, δικαιολογεί την θέση του Monod - Herzen, οι μορφολογικές μελέτες του οποίου αποτέλεσαν ένα από τα πλέον συνταρακτικά επιστημονικά γεγονότα. Πρέπει να διαμμορφώνουμε την λογική με τον ίδιο τρόπο που πρέπει να διαμορφώνουμε την εμπειρία λέει ο Bachelard. Από ένα επιστημονικό πνεύμα, εν προκειμένω από την αισθητική, φτάνουμε «στην αναδιευθέτηση της γνώσης, στη διερεύνηση των πλαισίων της γνώσης». Σκεφτόμαστε την εμπειρία ως αναδιευθέτηση της κοινής πρώτης ψευδαίσθησης (Bachelard). Η ψευδαίσθηση ήταν ο υποκειμενισμός. Η σημασία του πράγματος στην τέχνη δεν βρίσκει την δικαίωσή της μόνο στις εργασίες μερικών καλλιτεχνών ή σ'ένα φιλοσοφικό ρεύμα, ιδωμένο στη γενετικότητά του, αλλά επίσης και στους αισθητικούς. Ο Sourian, ο Focillon, ο Feldman, ο Maritain απαιτούν επιστροφή στο αντικείμενο, επιστροφή στη πραγματικότητα. Στο χέρι μας είναι αυτό να μη μεταφραστεί σε φασιστική γλώσσα. Η πραγματικότητα - σημείο Των καιρών ΤΟ Αντικείμενο - σημείο της πραγματικότητας στον κόσμο της τέχνης. Aπό το κείμενο θεωρητικής υποστήριξης της επιμελητικής πρότασης. Δημήτρης Λάμπρου, Μαργαρίτα Πέτροβα, Ιουλιάννα Ευθυμίου.





Λαμπρινή Μάρκου








Βιργινία Μαστρογιαννάκη,  Νατάσα Μπίζα



























Μαργαρίτα Πέτροβα















Κλειώ Βάττη
Εύη Καραϊοσηφόγλου Μαργαρίτα Πέτροβα Λαμπρινή Μάρκου






Δημήτρης Λάμπρου, Μαργαρίτα Πέτροβα






Βιργινία Μαστρογιαννάκη, Μαργαρίτα Πέτροβα, Ευθύμης Λαζόγκας, Λίμπερτυ Πέτερσον, Δημήτρης Λάμπρου, Λαμπρινή Μάρκου







Δημήτρης Λάμπρου, Τάκης Κουμπής, Μαργαρίτα Πέτροβα, Λαμπρινή Μάρκου






επιμέλεια: Δημήτρης Λάμπρου, Μαργαρίτα Πέτροβα, Ιουλιάννα Ευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου